woensdag 5 augustus 2009

Magic Wood

Alvast enkele foto's van Magic Wood.
Met dank aan Bart voor de foto's

The Beachbloc

Bart in 'Fauna Flash' 6b+

De sloper van 'Slip slap slop' 7a+

Kobe in 'slip slap slop' poging n°29?

Kobe in 'traversatta' zonder succes
Enkele mooie boulders:
-91a,een dakje, zeer 'soft'(7a)
-Gorilla (6c) het klein greepje is niet noodzakelijk!
-Gina Wild (6c) eigenaardige zitstart
-Super crack (6c) barst gemaakt om te klimmen
-Gotcha(6c) traverse van een graat
-93 (6c) kleine greepjes
-Madame etoile (6b+) klassieke travers
-Fauna Flash (6b+) mooie start

5 opmerkingen:

Unknown zei

Graag gedaan!
En jij ook bedankt voor de leute!!!
cheers
b

rods zei

Ik was rond 30 juli in Magic wood en bij het weer naar beneden gaan merkte ik dat de kabel van de "upper bridge" weg was en dat de restanten van de brug aan beide zijden van de rivier aan het branden waren. Ik ben die dag nog doorgereden naar Chironico. Weet jij iets meer?

Anoniem zei

Toen wij er waren, een weekje eerder, was de 'upper bridge' nog intact. Meer weet ik niet.
Kobe

Anoniem zei

Komaan Kobé, geef nu gewoon toe dat je de boel id fik hebt gestoken.
Ik heb je zien spelen met de stekskes en de benzine van de brander was plots foetsjie!!!
Toeval???ik dacht het niet...
soit een bak jup en ik zwijg als een graf
cheers
b

Kobe zei

@b
Gij hebt precies nog goesting in een bbq'ke?
kobe