maandag 8 november 2010

Fontainebleau met Igor

Drie dagen met Igor naar Fontainebleau. Dat is stevig doorklimmen! De eerste dag zijn de condities maar vochtig. En omdat we wat tijd hebben, poetsen wat nieuwe boulders. Meer nieuws hierover binnenkort.'s Avonds knalt Igor nog even Bérézina-Carnage. Ik ben tevreden met 'Cortomaltèse' mijn eeuwigdurende project. We komen Tim en Peter tegen, 's avonds volgt een goed kampvuur'ke, met een biefstukske op de kolen!

Kobe in 'naamloze' boulder
Dag 2, we kiezen voor zekerheid, 'Rocher Fin', midden in 'trois pignons', zo droog als de woestijn. We spelen wat in de zand en werken dan toch een paar uur in 'Mémoire d'outre tombe'. Met succes, echt een mooi probleem met redelijk veel bewegingen. Ik besluit de dag met 'La charcuterie', ook een eeuwigdurend probleem, ik ben groter geworden zeker? Opnieuw een mooi kampvuur'ke, deze keer is't pizza, we zijn lui.
Dag 3, We beslissen om de routes die we op dag 1 poetsten eens te gaan proberen. Veel geluk deze keer, alles lag kurkdroog. Enkele mooie problemen gevonden op de bloc van 'le papillon'. Igor komt zeer dicht bij zijn 2e project van't weekend. Volgende keer gaat hem eraan!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

vet vetter vetst!!!
dat niet benoemd blokske ziet er tof uit!
en wanneer klimt de 'kleine' nu eens 8a?
cheers b

Igor zei

Dat niet benoemde blokske is tof maar toch wel hard! Wel iets voor u denk ik b!

En 8a dat is voor wanneer ik groot en sterk ben!

Kobe nog eens merci voort leuke weekend, hopelijk komt het nog in orde met de nieuwe boulders.

Grtz