dinsdag 30 juni 2009

BRT @ work

Twee dagen werken met het Belgian Rebolting Team, dat kruipt in de kleren. De douche leek eerder op een modderbad en mijn haar op poedersuiker. Ik heb het zout op mijn frieten serieus nodig, als ik kijk naar de zoutvlekken op mijn t-shirt. Er is tamelijk veel werk verzet dit weekend.
Patrick en Lies hebben het pad naar 'dalle de la vierge' met rode stippen gemarkeerd. En een stukje touw aangebracht om het moeilijkste stuk gemakkellijker te overwinnen.

De rode bolletjes markering wijst de weg naar 'dalle de la vierge'

Jo heeft de klassieker 'L'envers de la speleo' afgewerkt. Ikzelf en Jo hebben eindelijk aan 'les dentelles' gewerkt. Ik werp de onstabiele rotsblokken uit de wand, die mogelijk een gevaar vormen voor wandelaars en klimmers. Tim en Tom werken in de lijn links van 'Coup de sabre'. En wat een bloedmooie route! Ik vloek wat af, wegens defect gereedschap! Bijna de hele rotzooi naar beneden gesmeten! Boecht van den Aldi! Johan onze bioloog benut zijn tijd met het determineren en fotograferen van zeldzame planten. Op zaterdag in de late namiddag druipen we vroegtijdig af, aangemoedigd door een stevige plensbui. Van de statische touwen kan je nu een zanderige bouillon trekken. Ehm, van een aantal BRT'ers ook vrees ik. De barbeque in de steengroeve van The Outsider was meesterlijk, zelfs met de regelmatig weerkerende regendruppels. Het kampvuur bleef echter onverwoestbaar branden. Amai,dat was zweten!

1 opmerking:

Anoniem zei

goed zo kadee...een strak kampvuur bij 35C is waar iedereen op zit te wachten...maare waare een Kobe is staat iets id fik zekers.
soit je bent toch aan het brainstormen voor het verlof mag ik hopen? En nee je laat de stekskes thuis. Of te druk bezig met een bij voorbaat verloren achterstand in te halen?
cheers
b.